You are currently viewing קריאה בקלפים
קריאה בקלפים

קריאה בקלפים: מבינים את העתיד

בעזרת שירותי פתיחה בקלפים אשר יינתנו לכם על ידי קוראת בקלפים כל אחד מכם יוכל לדעת את עתידו וכתוצאה מכך להתמודד עם קשיים שונים בחיים ובצורה הרבה יותר מוצלחת. הרי בוודאי תרצו לדעת מה צופן לכם העתיד וזאת כאשר לא תהיו מעוניינים לחשוש יתר על המידה בנוגע לכל פרט קטן. לפיכך נמליץ לכם לוודא כי אתם יוצרים קשר עם קוראת בקלפים וזאת על מנת שתוכל לעשות לכם סדר בכל הנוגע למה שצפוי לכם בחיים.

קריאה בקלפים: קונים שקט נפשי

במקרים רבים קריאה בקלפים מאפשרת ליהנות משקט נפשי רב וזאת מכיוון שיהיה לכם סוף סוף את המידע שהיה כל כך חשוב בעבורכם. כך לא תצטרכו להטריד את עצמכם בנוגע לתהיות מסוימות וזאת מכיוון שכל התשובות כבר יהיו בראשכם. לפיכך נמליץ לכם לוודא כי אתם עושים כל שניתן על מנת להיעזר בשירותי קריאת קלפים ובהקדם האפשרי. שירותים כאלו יוכלו להיות חיוניים מאוד בעבור כל אחד ואחד מכם שירצה לראות שיפור במצב שלו בחיים. אז שימו לב כי אתם בוחרים נכונה וזאת כאשר אינכם מתעכבים עם הדבר כלל וכלל. זו ללא ספק תהיה בחירה נכונה לחלוטין מצדכם. היו בטוחים בכך.

קריאה בקלפים: מוצאים קוראת בקלפים בעלת מוניטין

במידה ויש לכם עניין לגשת אל קוראת בקלפים אזי נמליץ לכם לוודא כי אתם בוחרים במתקשרת אשר מחזיקה במוניטין רב שנים. בעזרתה של אחת כזו יהיה ניתן להבטיח שתשיגו מענה אשר יספק אתכם ובכל המובנים בעצם. לפיכך יהיה כדאי לכם להתחיל לפעול בהקדם האפשרי וזאת על מנת להבטיח שהכול יהיה בדיוק לפי הציפיות שלכם.

שימו לב כי אתם מחפשים אחר שירותי פתיחה בקלפים אשר מסופקים אך ורק על ידי אדם שיודע את העבודה.

אנג'ליקה לינצקיה

מחפשים אחר שירותי פתיחה בקלפים אשר מסופקים על ידי מתקשרת בעלת שם? כזו אשר מסוגלת לתקשר עם עולם הרוח ובאופן שוטף? דעו לכם כי אנג׳ליקה ליצקין תהיה האדם הנכון ביותר לפנות אליו בעניין זה.

אנג׳ליקה היא מגדת עתידות אשר מבינה בדיוק כיצד לקרוא את העתיד ולספק מידע חיוני רב ללקוחות שלה. תוכלו ליצור קשר כבר עכשיו וזאת בכדי לקבוע פגישה לזמן הקרוב! היו בטוחים כי הדבר יסייע לכם רבות! בעזרתה תוכלו לראות כי יושג מענה אשר יספק אתכם ובכל המובנים. אז למה אתם מחכים בעצם עם הדבר?

קריאה בקלפים- מה צפוי לי בעתיד?

קריאה בקלפים היא יכולת שיש לאנשים מסוימים שחוו הארה כלשהי, התמודדו עם שאלות קיומיות ומצאו את הדרך להבין את החיים וגם את העתיד באמצעות קלפים והיום הם עוזרים לאחרים. יש כל מיני סוגי קריאה בקלפים, כאשר היום רבים מעדיפים קריאה בקלפי טארוט.

קלפי טארוט לא נוצרו כדי להגיד עתידות אלא כדי לתעד ניצחונות ואירועים היסטוריים באמצע המאה החמש עשרה וגם נקראו "קלפי הניצחונות". היום הם משמשים להתפתחות רוחנית ולקריאת העתיד.

הם מכילים איורים מסתוריים ועתיקים המחולקים למטבעות, מוטות, חרבות וגביעים. ולכל אחד מהם יש משמעות. על הקלפי איורים בעבודת יד של מיתוסים מעולם הנצרות והטבע, הקבלה, המיתולוגיה והאסטרולוגיה. הם משלבים נומרולוגיה וציורים מכל מיני דתות. 

קריאה בקלפי טארוט נעשית מתוך אינטואיציה חזקה וייחודית שיש לאותה ידעונית. 

קריאה בקלפים ותקשור

קריאה בקלפים יכולה להתבצע היום גם טלפונית או בפגישה אצל המתקשרת. כמעט לכל מתקשרת יש איזה סיפור אישי שהפך אותה לכזו. אחת עברה תאונה וראתה אור, אחת עברה טראומה והתחזקה ממנה. גילוי האור והרצון לעזור לאחרים הוא בבסיס הקריאה בקלפי הטארוט.

מתקשרת יכולה לקבל מסרים מישויות גבוהות. יש לה את היכולת לראות דמויות ולפרש אותם. אלה יכולים להיות דמויות של גלגולים קודמים או מלאכים שומרים. באמצעות הקלפים אפשר לראות גם אך העתיד.

קריאה טלפונית יכולה להתבצע כאשר המתקשרת מרגישה את האנרגיה של האדם. אחר כך היא יכולה לפתוח את הקלפים ולהבין לפי הפתיחה שלה מה קורה עם האדם הזה. היא משמשת צינור להעביר המסרים המציפים אותה כתוצאה מאותו מפגש אנרגטי ופתיחת הקלפים. 

זוגיות, אהבה, עבודה- הכל רואים בקלפים

הדבר שכולנו היינו רוצים לשאוף אליו ולדעת הוא מה יקרה אתנו בעתיד. מתקשרת טובה יכולה לעשות קריאה בקלפים ולראות דברים. נושא הקריאה בקלפים הוא לא חדש אלא עתיק יומין. קריאה קלפי הטארוט נעשית גם לצורך התפתחות רוחנית ושחרור חסימות וגם לצורך הגדת עתידות. הקלפים מייצגים כל מיני חלקים של האדם מתוך נקודת הנחה שכולנו יצורים הוליסטיים. המטרה הסופית של כל מי שמגיע למתקשרת לעשות קריאה בקלפים היא לטפל בבעיות שלו בצורה יותר טובה. להשיג זוגיות, אהבה, משרה טובה, להקים משפחה, להשתחרר מפחדים ולהעז להגשים את עצמם. כאשר אדם אינו מגשים את עצמו הוא לא יכול להתקדם לעבר האושר שלו והוא גם לא מודע למה שמפריע לו. הקלפים עוזרים להבין מה הוא צריך לעשות.

צרו קשר עם אנג’ליקה, מדיום שתשמח לפתוח לכם בקלפים: 054-6852071

5/5 - (1 vote)