You are currently viewing מי מוסמך לתת ייעוץ רוחני?
ייעוץ רוחני

בזמנים חסרי ודאות כמו אלה רבים פונים לקבלת ייעוץ בנושאים שונים כמו זוגיות ופרנסה, וגם הרבה על שאלות רוחניות ושאלות של זהות ומהות בעולם שנפתח לתודעת העידן החדש. זה נשמע אמנם מאוד גבוה ונעלה אבל יש אפשרות להסביר ולתווך הסברים על העידן הרוחני הזה גם למי שמרגיש שהוא הולך לאיבוד בתוך שלל השיטות והיועצים הרוחניים. חשוב לדעת שכדי לקבל ייעוץ רוחני חשוב להתנסות בכימיה שיש לכם עם היועצת או היועץ, לשמוע מה יש להם לספר לכם עליכם ועל ההחלטות שלכם ולראות אם העצות שלהם לגבי האפשרויות שעומדות בפניכם אכן תקפות ומתאימות לכם. יועצים כאלה נמדדים בסופו של דבר במידת היכולת שלהם להעביר את הרעיונות שלהם בצורה הטובה ביותר לכם ולכן רצוי מאוד לפתח גם את שיקול הדעת שלכם לגבי מי שמתאים לכם.

שיטות שונות, עצות שונות

השיטות השונות שבהן מעניקים ייעוץ רוחני יכולות להניב גם עצות שונות וחשוב לדעת כיצד להתאים לעצמכם את השיטה הטובה ביותר לכם. יש מי שפותח בקלפי טארוט, כמו אנג'ליקה, ויש מי שמייעץ בעזרת אסטרולוגיה. חשוב לדעת שמי שמעניק ייעוץ כזה חייב לשמור על כללי אתיקה מסוימים כמו למשל, לא להיכנס לנושאי בריאות וחיים ומוות, משום שהיועצים אינם קובעים גורלות. הם מניחים בפניכם מידע מסוים שהם יכולים לגלות ולמסור, ואתם אלה שמחליטים מה לעשות עם זה, כמו ללכת ללימודים או לטיפול זוגי, לבדוק אם יש לכם היתכנות לקריירה מסוימת וכן הלאה.

אמינות ואחריות

מי שמוסמך להעניק ייעוץ רוחני חייב להיות אמין ואחראי ולא לומר לכם דברים מופרכים שעלולים לסכן את חייכם או לשלוח אתכם להרפתקאות חסרות אחריות. אתם אמורים להפעיל שיקול דעת על מנת לדעת מי מדבר אליכם בצורה ראויה כך שתוכלו לקחת ממנו את הידע והעצות שלו כדי ליישם אותן. אם אתם יוצאים מייעוץ כזה כשאתם מרגישים בהירות רבה יותר וקל לכם יותר להבין לאן אתם רוצים להמשיך, הרי שהגעתם לייעוץ רוחני שיכול לסייע לכם לקבל החלטה נכונה. זוהי האמינות של יועץ כזה שעוזר לכם לראות בבהירות היכן אתם עומדים ולאן ממשיכים מכאן.

אנא דרגו את המידע

כתיבת תגובה