You are currently viewing מלאך החסיה – המלאך המרפא של כולנו
מסטיקנים מומלצים

מלאך החסיה – המלאך המרפא של כולנו

היי, זו אנג‘ליקה מתקשרת רוחנית פה בשבילכם. בכובעי כמתקשרת יצא לי השבוע לתקשר עבור קרן. את קרן האהובה הכרתי לפני שנים רבות כרווקה וליוותי אותה שהפכה לאישה ואמא. קרן סובלת מבעיות בריאותיות בחודשים האחרונים. בתקשור בערכנו יחדיו מצאתי את עצמי קוראת למלאך חסיה שיבוא להגן על חברתי היקרה קרן מפני מכאוב ,מחלה וסבל. שיביא עבורה שלום ושלווה עבורה ועבור כל העולם. 

מי הוא המלאך החסיה 

המלאך החסיה המכונה באנגלית hahasiah הוא אחד מתוך 72 מלאכים. תורת הקבלה שהיא תורת הנסתר ביהדות, ישנם שבעים ושניים צירופים בני שלוש אותיות. על פי תורת הנסתר, השילובים האלו הן מלאכים שתפקידם להפיץ אנרגיה נכונה. הצירוף של המלאך החסיה הוא הן האותיות "החש". המלאך החסיה הוא המלאך של אנשי הרפואה- רופאים, אחיות, מטפלים וכדומה. עבורי כמתקשרת המלאך מאפשר לנו לאתר את גורם המחלה והעניק ריפוי אמיתי ולא רק במובן הפיזי. אני מאמינה כי מחלה פיזית היא תוצר של כאב פנימי, התייסרות נפשית. תקשור עם המלאך החסיה המלאך מעניק לי גישה אל האמת וכלים להבין את הדינמיקה של היקום. 

המלאך החסיה וקרן היקרה 

נחזור לקרן החולה השנה האחרונה היא סובלת משלל בעיות רפואיות החל מכאבי גרון ועד כאבי שרירים. הרופאים מפציצים אותה בתרופות על גבי תרופות, משחות, כדורים, זריקות ועיסויים. בתקשור שלי ביקשתי הדרכה מהמלאך החסיה המרפא. המלאך עזר לי לשאול את השאלות הנכונות ביחד הבנו אני וקרן שהיא פשוט לא מאושרת עם בעלה. השנה האחרונה עם הסגרים והבידודים גרמה להם לאבד את עניין אחד בשני ולאבד את הביחד. הזמנתי את קרן האהובה ובעלה היקר לשיחה על הרגשות המשותפים שלהם ביחד הם החליטו לשנות גישה למצוא מרפא באהבה. 

קצת על עצמי אספר 

אני היא אנג'ליקה מגדת עתידות, פותחת קלפי טארוט . אני מרגישה כי בורכתי ביכולות רוחניות תפקידי וייעודי בחיים הן להעניק עזרה וייעוץ רוחני לעולם. אני מאמינה כי הרוחניות היא מנוע צמיחה של הנשמה ויש להזין אותה ולשמור עליה. במסע הרוחני שלי פגשתי מקרים רבים שבהם השואל אינו מודע לדרכו או למשאלתו כי איבד את אמונתו 

ביקום ובקיים, ייעודי הוא לחזור למקור לבטל את השפעות הנסיבות הבלתי רצוניות כדי לברר את הגורל ולהביא לאושר ושמחה. בעבודתי אני זוכה ללוות אנשים ונשמות יקרות הזקוקות לרפואה בנשמה בעזרת מלאכים.

אנא דרגו את המידע